with the support of the Erasmus+ Programme of the European Union

Вхід

E-mail *
Пароль *
Пам'ятати мене

Історії успіху

Громадянську освіту на своїх звичайних уроках більшість вчителів Макарівського НВК-ліцею Київської обл. не впроваджували. Адже чимало педагогів і досі вважають, що це – виключно справа їхніх колег, які викладають гуманітарні чи...

Мелітополь у 2019 році став флагманом новин у сфері освіти і молодіжної роботи. Про інновації, досягнення освітян та молодіжних працівників цього міста не писали хіба найлінивіші. Але ми пішли далі і зняли відео про наших давніх друзів і партнерів...

Це відео знято нашою колегою Марією Ворончук під час підсумкової конференції у червні 2019 року. Наші польські та словацькі партнери розповідають про свою роль у виконанні проєкту, а учасниця стажування розповідає про свої враження від...

Довіра та підтримка від дорослих, відповідальність і можливість впливати на життя школи та громади – ось що відчули учні Радісненської ЗОШ І-ІІІ ст. (Одеська обл.) вже за півтора року участі в проєкті. А пропонували нові ідеї та втілювали їх самі ж...

За трансформаціями у Мелітопольській спеціалізованій загальноосвітній школі №23 ми спостерігаємо з 2016 року. Весь цей час весь колектив школи, не покладаючи рук, працює над впровадженням інтерактивних методів роботи, наскрізного підходу до...

У київській спеціалізованій авіаційно-технологічній школі (САТШ) № 203 зіткнулися з тим, що до шкільного життя залучена дуже невелика кількість активних батьків. Мама одного з учнів зазначила: «Між батьками, вчителями та дітьми існує велика...

Команда навчально-виховного об’єднання № 23 з Хмельницького опинилась перед вибором – який напрям для демократизації обрати? НВО – освітній заклад, де навчаються і виховуються діти від садочка і до випускного класу. На загальношкільному...

Справжню демократизацію шкільного середовища найкраще ілюструють зміни, які відбуваються в конкретному закладі освіти. Для Великогаївського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» на Тернопільщині такими змінами стали створення комфортних зон та...

Після впровадження у закладі освіти демократичних процедур стає значно простіше вирішувати шкільні проблеми. Навіть такі «вічні» як шкільна форма. Спільнота Первомайської ЗОШ І-ІІІ ступенів Вітовської райради, що на Миколаївщині, переконалася...

Як свідчить практика, шлях до змін іноді буває абсолютно непередбачуваним. Але навіть невдалий досвід — це теж досвід. І він обов'язково допоможе шкільній спільноті Апостолівської школи №1 досягти кращих результатів. Участь у проєкті колектив...

П'ядицький ліцей імені Степана Мельничука на Івано-Франківщині яскраво демонструє чого можна досягти, об'єднавшись всією шкільною громадою навколо спільної мети. А цією метою стало бажання змінити навчальний заклад "зсередини" - створивши...

Оксана Салівончик - молодіжна працівниця та тренерка програми "Демократична школа" - взяла участь у стажуванні в Регіональному молодіжному центрі в Кошице, побачила як розвивають у молоді інтерес до науки словацькі колеги і тепер активно...

Оксана Полівчак - директорка Центру творчості для дітей та молоді м.Жидачева на Львівщині та тренерка програми "Демократична школа" - розповідає про досвід стажування у Регіональному центрі вільного часу в м.Кошице (Словаччина) та показує, як...

Як створити команду, в якій відверто говорять про проблеми, є діалог між учнями та вчителями, а батьки можуть ділитись власним досвідом, долучатись до спільних справ та прийняття рішень. Потрібні зміни Ситуація у Прилуцькій гімназії № 5 ім....

Ще на презентації проєкту перед шкільною громадою Одеської ЗОШ №81 було помітно, як насторожено поставились дорослі до перспективи демократичних змін. І як загорілись очі у дітей: учні вже на презентації задавали питання, коментували, хотіли...

Оксана Червякова на щодень працює у міській службі у справах дітей, молоді та спорту, також є тренеркою програми "Демшкола" із Золотоноші на Черкащині, взяла участь у стажуванні у фундації Civis Polonus (Варшава, Польща). Як молодіжна працівниця Оксана...

Мошанецька ЗОШ І-ІІ ст., що на Буковині, завжди пишалася своїми зв’язками з місцевою громадою. Сільський голова (випускник цієї школи) опікувався її розвитком. Освітній заклад долучався до заходів, що організовувалися в селі. Але участь школярів...

Школа в с.Дубове (Ковельський район на Волині) за останні два роки змогла стати своєрідним хабом місцевої громади, за допомогою учнів залучивши до багатьох процесів і дорослих. А шкільна спільнота почала продукувати багато ідей щодо розвитку...

Як побудувати власну професійну траєкторію, як організувати роботу органів управління громадою так, щоб їхня діяльність була максимально наближена до людей і для людей, що залежить від влади, і якими процесами управляє громада? Саме на ці...

Розроблена заступником директора Новоград-Волинської ЗОШ №5 модель учнівського самоврядування свого часу була визнана однією з найкращих в Україні. Однак у самому закладі освіти самоврядування… зовсім не діяло! Діти не збирались на засідання...

Як показує досвід Немішаївського НВК, залучити батьків до шкільного життя і навіть до самоврядування не так складно, як здається на перший погляд. Виявилося, що головне – мати активних батьків та системно підійти до вирішення актуальних питань,...

Проєкт «Підвищення компетентностей демократичного громадянства через формальну, неформальну та інформальну освіту» реалізовано БО «Центр освітніх ініціатив» (Львів, Україна),  фундацією «Civis Polonus» (Варшава, Польща) та Центр вільного часу (Кошице, Словаччина) за фінансування Програми Еразмус+ Європейського Союзу.


RCM logoCP logologo 2 en

© 2018-2020 Центр освітніх ініціатив