Історії успіху

15 вересня за ініціативи Марганецької школи № 3, пройшов міні-фестиваль “Країна демократії», присвячений Міжнародному дню демократіі.  Педагоги та представники учнівського парламенту підготували цікаву програму заходів. Фестиваль відбувся новоствореному  у міському Love- парку та привернув увагу мешканців міста.

Завдяки участі у проєкті команда Новоселицької загальноосвітньої школи Хмельницької області отримала інструментарій, що допоміг визначити шлях до змін в управлінні школою, покращити рівень співпраці з батьками та громадою і розпочати реформування учнівського самоврядування.

Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є рівноправними й активними членами суспільства. Демократичне середовище формується шляхом запровадження прозорих демократичних процедур у школі, особливо тих, які спрямовані на мирне залагодження конфліктів, запобігання і боротьбу з дискримінацією.

Зміна в системі обміну публічною інформацією в Селидівській загальноосвітній гімназії, що на Донеччині, призвела до системних змін в процесах демократичного врядування, позитивно впливаючи й на інші сфери роботи закладу.

Вчителі Мелітопольської спеціалізованої школи № 23 об’єднали зусилля у роботі над спільним проектом й інтегрували теми з освіти для демократичного громадянства і прав людини у навчальну програму семи предметів для учнів 5-11 класів.

Ставши учасником проєкту, Чернівецька загальноосвітня школа № 38 хотіла домогтися свідомої та відповідальної участі вчителів, учнів та батьків у формуванні шкільних планів.

logo 2 en

© 2024 Центр освітніх ініціатив