Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

Автобус

П.І.Б. автора: Салівончик Оксана
П.І.Б. інших авторів: Шепетун Антоніна Іванівна
E-mail автора: salivonchykoksana@gmail.com
Застосування вправи: На уроці
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Громадська організація "Центр підтримки громадських ініціатив "Чайка"
Предмет: математика
Тема уроку/години спілкування: Найпростіші геометричні фігури
Клас: 7
Мета вправи/заняття: Повторити найпростіші геометричні фігури. Розвинути вміння слухати, передавати та відтворювати інформацію. Дати зрозуміти важливість чіткої передачі інформації, враховуючи індивідуальність кожного.
Форма/метод роботи: робота у парах
Ключова складова громадянської компетентності: Вміння слухати та спостерігати
Додаткова/і складова/і компетентності: Знання та критичне розуміння мови і особливостей спілкування
Очікувані результати:
  • Уважно слухає інших людей
  • Може пояснити як тон голосу, візуальний контакт та мова тіла допомагає під час спілкування
  • Усвідомлює необхідність враховувати індивідуальні особливості під час спілкування із іншими людьми.
Навчальні результати з програми навчання:

Під час цієї вправи ми повторюємо вивчені геометричні фігури. Розвиваємо вміння слухати, передавати та відтворювати інформацію.

Дати зрозуміли важливість чіткої передачі інформації, враховуючи індивідуальність кожного.

Тривалість вправи: 15-20 хв.
Інструкція для проведення вправ:
  • Перший етап (Робота в парах)
  • Об’єднати учасників_ць у пари (метод шнурка – вчитель_ка бере різнокольорові шнурки та пропонує дітям обрати один із кінців шнурка. Після чого вчитель_ка відпускає їх із руки та діти розходяться, тримаючи кожен із різних кінців. ) Проте, можна об’єднати учнів у пари за будь яким іншим способом
  • Учні в утворених парах сідають на стільці спиною один до одного в 2 ряди.
  • Першому ряду вчитель дає папір та ручку, другому демонструє заздалегідь намальований малюнок (формату А4), який складається із геометричних фігур. (Малюнки можуть бути різними враховуючи теми уроків та особливості класу. Це може бути будинок, автобус, качка, ялинка, риба і т.д.) Головне що б малюнки складалися із геометричних фігур.
  • Вчитель_ка пропонує в парах зобразити малюнок. При чому, дитина яка отримала папір, малює не повертаючи голови, лише по розповіді дитини, яка сидить у нього/неї за спиною. А той хто розповідає що саме малювати не дивляться в листок дитини, що малює.

Другий етап (в парах)

  • Вчитель_ка пропонує в парах порахувати та назвати кількість утворених геометричних фігур. Діти не бачать оригінальний малюнок.
  • Після чого вчитель показує оригінальний малюнок для всіх.

Третій етап (обговорення у загальному колі)

  • Обговорення:
  • Як вам працювалося у вашій парі?
  • Що допомагало вам виконувати завдання?
  • Які були складності при виконанні роботи? Чому вони виникли?
  • Як ви думаєте, що потрібно зробити щоб ваші малюнки були такими як оригінальний?
  • Якби у вас була можливість бачити вашого напарника під час малювання, який би був ваш малюнок?
  • Що потрібно враховувати рід час передачі інформації іншим людям?
Підсумок за результатами проведення вправи:

Під час цієї вправи ми повторюємо вивчені геометричні фігури. Розвиваємо вміння слухати, передавати та відтворювати інформацію.

Дати зрозуміли важливість чіткої передачі інформації, враховуючи індивідуальність кожного.

Додаткові матеріали: Завантажити файл...
Ключові слова: Співпраця, комунікація, вміння слухати
Коментарі:

Підготовка

Підготуйте кімнату так, щоб учасники_ці могли сісти парами, спиною один_а до одного_ї. Між парами має бути певна відстань, що б групи під час виконання завдання не заважали. Намалюйте чи видрукуйте малюнок який необхідно зображати.

Поради та можливі труднощі

Можливі труднощі із розміщенням дітей в класі в один ряд парами. Тоді ви можете лишити їх за партами лише повернути спина до спини. Тоді вам буде потрібно надрукувати або намалювати на кожну пару одинакі малюноки що складається із геометричних фігур. Щоб один учасник_ця пари міг/могла бачити картинку тримаючи її в руках (розмір листа тоді потрібно не більше А5 формату)

logo 2 en

© 2024 Центр освітніх ініціатив