Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

«Битва за апельсин»

П.І.Б. автора: Світлана Королюк
E-mail автора: koroliuk77@gmail.com
Застосування вправи: На уроці, Поза уроком, Поза школою
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського
Предмет: фізкультура
Тема уроку/години спілкування: Командна гра (баскетбол, волейбол, гандбол та ін.). Командна гра «Малюкбол».
Клас: 6
Мета вправи/заняття: Розвивати групову взаємодію, вміння працювати в команді.
Форма/метод роботи: групова робота, ігрові методи навчання
Ключова складова громадянської компетентності: Відповідальність
Додаткова/і складова/і компетентності: Повага, Громадянська свідомість, Відповідальність, Вміння слухати та спостерігати, Гнучкість та вміння адаптуватися, Уміння вирішувати конфлікти
Очікувані результати:

знає, що всі люди різні, але рівні;

розуміє важливість спілкування для вирішення конфліктів;

цінує підтримку;

поважає думку інших,

усвідомлює значення занять фізичною культурою та спортом для кожного.

Навчальні результати з програми навчання:

бере участь у рухливій грі «Малюкбол»

свідомо ставиться до власного здоров’я та здоров’я інших

Тривалість вправи: 15 хв.
Інструкція для проведення вправ:

Проблемне питання: «Чи буває безпрограшна ситуація?»

Діти об’єднуються у дві команди по 5–6 осіб у кожній (команда А і команда Б), якщо велика кількість дітей у класі, то створюються три пари команд по 5–6 осіб (три команди А і три команди Б). Кожна команда отримує завдання, яке потрібно тримати в секреті.

Команда А. «Ваша мета – дістати апельсин, щоб зробити з нього апельсиновий сік».

Команда Б. «Ваша мета – дістати апельсин, бо вам потрібна його цедра, щоб спекти апельсиновий кекс».

Умови гри: команди А і команди Б сідають у ряд обличчям одна до одної. По сигналу вчителя за 3 хв. кожен має виконати завдання. Не можна застосовувати силу! Вчитель кладе апельсин між командами і говорить: «Почали!» Вчитель не втручається в гру. Через 3 хв. говорить: «Стоп!»

Підсумок за результатами проведення вправи:

Обговорення:

Якою була мета вашої команди? (Вчитель по черзі запитує команду А і команду Б).

Який результат отримала ваша команда за 3 хв.?

Що вам допомогло виконати завдання? Що заважало? Що є важливим в командній грі?

Підсумок:

Важливим у командній грі є вміння спілкуватися, домовлятися, підтримувати одне одного, поважати членів команди і суперників.

Використані джерела:

Компасито. Пособие по обучению детей правамКомпасито. Пособие по обучению детей правамчеловека, с. 65–66.

Ключові слова: команда, командна гра, командна взаємодія, відповідальність, повага

Учні вчаться домовлятися, працювати у команді, вирішувати конфлікти.

logo 2 en

© 2024 Центр освітніх ініціатив