with the support of the Erasmus+ Programme of the European Union

Вхід

E-mail *
Пароль *
Пам'ятати мене

Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

Героїні та герої

П.І.Б. автора: Крат Наталія
E-mail автора: y140574@gmail.com
Застосування вправи: На уроці
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Сарненський районний ліцей "Лідер"
Предмет: українська література
Тема уроку/години спілкування: Підсумковий урок. Давня література. Творчість І. Котляревського, Г. Квітки-Основ΄яненка
Клас: 9
Мета вправи/заняття: - розвинути навички критичного мислення; - сприяти цікавості, відкритості; - показати, чому існують різні точки зору на вчинки і поведінку героїв
Форма/метод роботи: індивідуальна робота, групова робота, робота у парах
Ключова складова громадянської компетентності: Відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей
Додаткова/і складова/і компетентності: Впевненість у собі, Мовні, комунікативні вміння та багатомовність, Уміння співпрацювати, Знання та критичне розуміння світу
Очікувані результати:

- учень працює в парі, групі

- вільно висловлює свою позицію, аргументує її, аналізує ситуацію

Навчальні результати з програми навчання:

- учень характеризує образи творів, робить порівняльну характеристику, коментує проблематику

Тривалість вправи: 25 хв
Інструкція для проведення вправ:

- Дати учням можливість пригадати, з якими персонажами вони знайомилися протягом навчального семестру, які запам’яталися найбільше і чому

- На розданих аркушах (поділених на дві частини) написати імена героїв та героїнь, додавши коротку характеристику про те, що вони зробили , яка їх роль для країни

- Записати ключові слова цих характеристик

- Об’єднатися в пари, групи і обговорити вибір кожного стосовно героїв і героїнь

- Дійти до згоди щодо 4-х найдостовірніших

 - Групам представити і озвучити результати напрацювань

Підсумок за результатами проведення вправи:

Створення асоціативного грона «Герої», «Героїні»

Використані джерела:

Посібник з освіти в галузі прав людини за участі молоді «Компас»

Оригінальна вправа «Герої та героїні», друкована версія с. 115–117

Проєкт «Підвищення компетентностей демократичного громадянства через формальну, неформальну та інформальну освіту» реалізовано БО «Центр освітніх ініціатив» (Львів, Україна),  фундацією «Civis Polonus» (Варшава, Польща) та Центр вільного часу (Кошице, Словаччина) за фінансування Програми Еразмус+ Європейського Союзу.


RCM logoCP logologo 2 en

© 2018-2020 Центр освітніх ініціатив