Вхід

E-mail *
Пароль *
Пам'ятати мене

Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

«Китайські палички»

П.І.Б. автора: Світлана Королюк
E-mail автора: koroliuk77@gmail.com
Застосування вправи: На уроці, Поза уроком
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського
Предмет: фізкультура
Тема уроку/години спілкування: Командна гра (баскетбол, волейбол, ганд- бол та ін.). Командна гра «Малюкбол»
Клас: 5
Мета вправи/заняття: Розвивати групову взаємодію, вміння працювати в команді.
Форма/метод роботи: групова робота
Ключова складова громадянської компетентності: Відповідальність
Додаткова/і складова/і компетентності: Повага до людської гідності та прав людини, Повага, Відповідальність, Уміння співпрацювати, Знання самого себе та критична самооцінка
Очікувані результати:

розуміє, що означає залежати від інших, та коли інші залежать від нього (взаємозалежність);

• вміє працювати в команді,

• цінує і поважає інших,

• усвідомлює значення занять фізичною культурою та спортом для кожного.

Навчальні результати з програми навчання:

бере участь у рухливій грі «Малюкбол»

свідомо ставиться до власного здоров’я та здоров’я інших

Тривалість вправи: 15 хв.
Інструкція для проведення вправ:

1. Клас ділиться на групи орієнтовно по вісім учнів. Групам повідомляють, що вони повинні подолати певну відстань разом.

2. Групи стають у шеренги на відстані 1–1,5 метра одна від одної.

3. Учні беруть китайські палички (або ручки, олівці) та утримують їх між собою кінчиками вказівних пальців таким чином, щоб палички з’єднали учасників шеренги у ланцюжок (перший та останній учень у шерензі утримує тільки одну паличку).

4. Тепер учні повинні бігти до попередньо визначеної цілі, наприклад, до іншого краю спортивного залу (чи шкільного майданчика). Якщо двоє учасників впускають свої палички на землю, вся команда повинна повернутися на старт та розпочинати рух знову. Команди без обмежень можуть вигадувати найкращий спосіб та стратегію безпечного руху до цілі, не впускаючи паличок.

Залежно від того, наскільки складним виявиться це завдання для учнів, ці правила можуть застосовуватися більш або менш суворо. Наприклад, команди можуть зробити одну спробу і, за потреби, внести пропозиції до правил. Діти розуміють, що правила потрібно виконувати, але за потреби їх можна змінювати.

 

Обговорення:

Що ви відчували, виконуючи завдання?

Якою є роль кожного учасника для роботи в команді? Що від нього залежить?

Підсумок за результатами проведення вправи:

Кожен гравець в команді відіграє однаково важливу роль; учасники взаємозалежні між собою;команда виграє від згуртованих дій учасників.

Використані джерела:

Навчання демократії: збірник практичних занять зНавчання демократії: збірник практичних занять зосвіти для демократичного громадянства та освіти зправ людини / Р. Голлоб, П. Крапф. – Пер. з англ. таадаптація Н. Г. Протасової. – К. : Основа, 2016. – Т. 6,с. 16.

Ключові слова: командна гра, відповідальність, співпраця, команда

Учні тренують навички командних гравців. Вони розуміють, що означає залежати від інших та коли інші залежать від них (взаємозалежність). 

logo 2 en

© 2023 Центр освітніх ініціатив