- Warming up: “Щоб людина відчувала себе повноцінною особистістю, необхідно задовольнити певні потреби. Давайте розберемося, які саме, створюючи mind map. (5-7 хв)
- Перший етап (індивідуальна робота –2-3 хв)
- Учасники отримують шаблони квітів (8 пелюсток) із пелюстками для заповнення власних вісьмох потреб повноцінної людини.
-Другий етап (робота в групах – 5 хв)
Учасники об‘єднуються в групи та обговорюють спільні потреби (ротаційні кола).
- Третій етап (індивідуальна робота+робота в групах – 10 хв)
- Running dictation (індивідуальна робота). Учитель вішає на стіні узагальнені назви основних сфер: основні потреби, особиста безпека, фінансова безпека, здоров’я, дружба, сім‘я, гідність і самореалізація. Діти повинні «розібрати» свою квітку на пелюстки і з‘ясувати, чи всі сфери життя ним охоплені.
- Учні обговорюють УМОВИ, які необхідно створити для того, щоб квітки процвітали і щоб вони були гармонійними і красивими.
Четвертий етап (дискусія – 20 хв)
Проводимо сесію дискусії, використовуючи деякі з наведених питань:
- Чи сподобалася Вам дана вправа? Чому?
- Чи важко Вам було робити вибір потреб?
- Чи існують потреби про які ми сьогодні не говорили, але зустрічаються в житті?
- Що цікавого ви про себе дізналися?
- Яким сферам Вам треба приділити більше уваги і чому?