Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

«Сила квітів»

П.І.Б. автора: Єлісєєва Ірина Олексіївна
П.І.Б. інших авторів: Солуянова Ганна Анатоліївна
E-mail автора: yelis.irina73@gmail.com
Застосування вправи: На уроці
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Спеціалізована школа №23 м.Мелітополь
Предмет: іноземна мова
Тема уроку/години спілкування: Година спілкування Я, моя сім‘я, мої друзі
Клас: 7
Мета вправи/заняття: Розвивати розуміння зв‘язку між потребами людини, особистим благополуччям і правам людини; розвинути навички відображення і проведення аналізу; зміцнити солідарність і повагу до відмінних рис.
Форма/метод роботи: індивідуальна робота, групова робота, робота у парах
Ключова складова громадянської компетентності: Повага до людської гідності та прав людини
Додаткова/і складова/і компетентності: Вміння слухати та спостерігати, Гнучкість та вміння адаптуватися, Уміння співпрацювати, Знання та критичне розуміння мови і особливостей спілкування
Очікувані результати:

  • учень уважно прислухається до різних думок
  • може ефективно слухати ,щоб розшифрувати наміри іншої людини та значення,яке вона вкладає у комунікацію
  • вибудовує доброзичливі стосунки з іншими людьми у групі
  • працюючи у групі , виконує свою частку групової роботи
  • може пояснити як тон голосу візуальний контакт та мов тіла допомагає при спілкуванні
Тривалість вправи: 45хв
Інструкція для проведення вправ:
  • Warming up:  “Щоб людина відчувала себе повноцінною особистістю, необхідно задовольнити певні потреби. Давайте розберемося, які саме, створюючи mind map. (5-7 хв)
  • Перший етап (індивідуальна робота –2-3 хв)
  • Учасники отримують шаблони квітів (8 пелюсток) із пелюстками для заповнення власних вісьмох потреб повноцінної людини. 

-Другий етап (робота в групах – 5 хв)

Учасники об‘єднуються в групи та обговорюють спільні потреби (ротаційні кола). 

  • Третій етап (індивідуальна робота+робота в групах – 10 хв)
  • Running dictation (індивідуальна робота). Учитель вішає на стіні узагальнені назви основних сфер: основні потреби, особиста безпека, фінансова безпека, здоров’я, дружба, сім‘я, гідність і самореалізація. Діти повинні «розібрати» свою квітку на пелюстки і з‘ясувати, чи всі сфери життя ним охоплені.
  • Учні обговорюють УМОВИ, які необхідно створити для того, щоб квітки процвітали і щоб вони були гармонійними і красивими.

Четвертий етап (дискусія – 20 хв)

Проводимо сесію дискусії, використовуючи деякі з наведених питань:

  • Чи сподобалася Вам дана вправа? Чому?
  • Чи важко Вам було робити вибір потреб?
  • Чи існують потреби про які ми сьогодні не говорили, але зустрічаються в житті?
  • Що цікавого ви про себе дізналися?
  • Яким сферам Вам треба приділити більше уваги і чому?
  • Warming up:  “Щоб людина відчувала себе повноцінною особистістю, необхідно задовольнити певні потреби. Давайте розберемося, які саме, створюючи mind map. (5-7 хв)
  • Перший етап (індивідуальна робота –2-3 хв)
  • Учасники отримують шаблони квітів (8 пелюсток) із пелюстками для заповнення власних вісьмох потреб повноцінної людини. 

-Другий етап (робота в групах – 5 хв)

Учасники об‘єднуються в групи та обговорюють спільні потреби (ротаційні кола). 

  • Третій етап (індивідуальна робота+робота в групах – 10 хв)
  • Running dictation (індивідуальна робота). Учитель вішає на стіні узагальнені назви основних сфер: основні потреби, особиста безпека, фінансова безпека, здоров’я, дружба, сім‘я, гідність і самореалізація. Діти повинні «розібрати» свою квітку на пелюстки і з‘ясувати, чи всі сфери життя ним охоплені.
  • Учні обговорюють УМОВИ, які необхідно створити для того, щоб квітки процвітали і щоб вони були гармонійними і красивими.

Четвертий етап (дискусія – 20 хв)

Проводимо сесію дискусії, використовуючи деякі з наведених питань:

  • Чи сподобалася Вам дана вправа? Чому?
  • Чи важко Вам було робити вибір потреб?
  • Чи існують потреби про які ми сьогодні не говорили, але зустрічаються в житті?
  • Що цікавого ви про себе дізналися?
  • Яким сферам Вам треба приділити більше уваги і чому?

logo 2 en

© 2024 Центр освітніх ініціатив