Вхід

E-mail *
Пароль *
Пам'ятати мене

Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

«Три явища»

П.І.Б. автора: Герасим Наталя
E-mail автора: gerasim-m@meta.ua
Застосування вправи: На уроці
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Чернівецька СШ ОРТ № 41
Предмет: історія
Тема уроку/години спілкування: Матеріальний і духовний світ Європейського Середньовіччя (Раннє Відродження. Гуманізм.)
Клас: 7
Мета вправи/заняття: Поглибити розуміння культури прав людини.
Форма/метод роботи: індивідуальна робота, фронтальна робота, групова робота
Ключова складова громадянської компетентності: Визнання цінності культурного різноманіття
Додаткова/і складова/і компетентності: Відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей, Повага, Аналітичне та критичне мислення, Вміння слухати та спостерігати, Уміння співпрацювати
Очікувані результати:

Учень/учениця   розуміє, що  гуманісти раннього Відродження проголосили цінність людської особистості та повагу до гідності людини, що згодом відобразилось у правах людини.

Навчальні результати з програми навчання:

Учень/учениця  знає про ідеї раннього Відродження та гуманізму;

 розуміє цінність культурних надбань кожного народу та необхідність поваги та збереження цих надбань;

 усвідомлює, що всі культури у своїй різноманітності та взаємовпливі складають спільну спадщину людства.

Тривалість вправи: 15 хв.
Інструкція для проведення вправ:

1. Запропонуйте учням визначити індивідуально три найважливіші, на їхню думку, ідеї гуманізму раннього Відродження.

2. Роздайте учням по три картки. Поясніть, що на кожній із них вони мають написати одну із визначених ідей.

3. Потім запропонуйте учням працювати в малих групах, щоб обговорити різні варіанти, спробувати прийти до консенсусу і розставити пріоритети елементів.

4. Нарешті дайте їм можливість пройтись навколо та подивитись результати роботи кожної групи.

Обговорення.

- Чи було легко визначити пріоритетність ідей?

- Якого роду розбіжності виникали між групами?

- Наскільки схожа чи відмінна була послідовність кожної групи?

- Яке, на вашу думку, значення для формування концепції прав людини мали ідеї гуманістів раннього Відродження?

 

 

 

Підсумок за результатами проведення вправи:

Розуміння того, що культура є призмою, через яку людина розглядає та інтерпретує життя суспільства;  гуманісти раннього Відродження проголосили цінність людської особистості та повагу до гідності людини, що згодом відобразилось у правах людини.

Використані джерела:

Посібник з освіти в галузі прав людини за участі молоді «Компас», с. 78–80.

Аналізуючи ідеї гуманізму раннього Відродження, учні  вчаться працювати в групі, досягати порозуміння та налагоджувати співпрацю;  розвивають уміння аргументувати свою думку

logo 2 en

© 2023 Центр освітніх ініціатив