Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

У чужій шкурі

П.І.Б. автора: Ярмоленко Наталія
П.І.Б. інших авторів: Топчін Ірина
E-mail автора: yarmolyatko@gmail.com
Застосування вправи: На уроці
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Миргородський НВК "Гелікон"
Предмет: іноземна мова
Тема уроку/години спілкування: Generation gap
Клас: 9
Форма/метод роботи: групова робота, ігрові методи навчання
Ключова складова громадянської компетентності: Повага до людської гідності та прав людини
Додаткова/і складова/і компетентності: Повага до людської гідності та прав людини, Відповідальність, Мовні, комунікативні вміння та багатомовність, Уміння вирішувати конфлікти
Очікувані результати:

уміння аргументувати та відстоювати свою думку, усвідомлення готовності брати на себе відповідальність, здатністьвикористовувати навички переговорів для вирішення конфлікту, здатність переконувати тадомовлятись з іншими людьми

Навчальні результати з програми навчання:

Розвиваємо комунікативні навички, використовуючи граматичні структури Conditional sentences,  Modal verbs

Тривалість вправи: 30-40хвилин
Інструкція для проведення вправ:

1. Розставтестільці по колу та розмістіть поруч з ними "відбиток ноги"

2. Поставте запитання: Чи вважаєте ви, щобатьки повинні впливати на вибірдитини? та попросіть учнівнаписати їхню відповідь на картці- не біл.ше 2-3 речень

3. Зберіть усі картки, перемішайте їх та покладіть перевернутими на підлогу в центрі кімнати, додавши при цьому картки з відповідями, які ви підготували раніше.

4. Кожен учасник вибирає картку, озвучуючи її та займає позицію, відповідно до шкали "Так-ні"

5. Кожна група обговорює свою позицію та наводить аргументи на її підтримку.

 

Питання для обговореня:

1.Чи співпала ваша особиста думка з тією, що виозвучували?

2. Чи вплинуло обговорення відповідей в групі з вашою власною думкою?

3. Як ви себе відчували, презентуючи чужу думку?

 

Підсумок за результатами проведення вправи:

Надати можливість учням, які презентували не свою думку, зайняти власну позицію та аргументувати свій вибір.

Використані джерела:

Teaching controversial issues

Ключові слова: Повага, відповідальність, права людини, вирішення конфліктів, стосунки в сім'ї

Можемо застосувати в межах  теми Я, моя сім'я, друзі. Стосунки між батьками та дітьми. 

logo 2 en

© 2024 Центр освітніх ініціатив