Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

«Змійка»

П.І.Б. автора: Бардін Андрій Олександрович
П.І.Б. інших авторів: Королюк Світлана
E-mail автора: koroliuk77@gmail.com
Застосування вправи: На уроці, Поза уроком, Поза школою
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: КЗ «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Полтавської міської ради Полтавської області »
Предмет: фізкультура
Тема уроку/години спілкування: «Волейбол». Взаємодія гравців.
Клас: 7
Мета вправи/заняття: розвивати повагу до особистості, рівності і свободу від дискримінації, колективну взаємодію, вміння працювати в команді
Форма/метод роботи: групова робота
Ключова складова громадянської компетентності: Відповідальність
Додаткова/і складова/і компетентності: Відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей, Повага, Уміння співпрацювати
Очікувані результати:

     -   розуміє значення взаємодії гравців для досягнення успіху команди;

  • цінує рівність;
  • поважає думку інших;
  • усвідомлює значення власного вибору;
  • бере на себе відповідальність;
  • вміє співпрацювати в команді.
Навчальні результати з програми навчання:

застосовує взаємодію гравців; бере участь у навчальній грі

Тривалість вправи: 15 хв.
Інструкція для проведення вправ:
  1. Учні обирають  двох, або більше капітанів. 
  2. Капітани по черзі набирають до своєї команди 6 учасників змагань, при цьому вже обрані учні мають право пропонувати капітану, кого вони бажали б бачити у команді. 
  3. Команди стають у шеренги на відстані 2,5–3 метра одна від одної. 
  4. Капітани тримають м’яч перед собою, команди тримають руки вгорі.
  5. Учитель повідомляє завдання командам: учні повинні передавати м’яч над головою назад, останній учень, отримавши м’яч біжить до початку колони і передає м’яч назад. Капітан, ставши першим і отримавши м’яч, піднімає його над головою, вказуючи цим, що естафету команда завершила.
  6. Змагання починаються за сигналом учителя.
Підсумок за результатами проведення вправи:

Обговорення: 

- - На що ви спиралися, обираючи членів своєї команди? 

- Які емоції вас переповнюють, коли вас обирають? А коли не обирають? 

- Наскільки легко робити вибір? 

- Що є важливим для взаємодії в команді? 

- Що ви відчували, виконуючи завдання?

- Якою є роль кожного учасника для роботи в команді? Що від нього залежить?

Підсумок.

     Кожен гравець в команді відіграє однаково важливу роль; учасники взаємозалежні між собою; команда виграє від згуртованих дій учасників. В командній взаємодії гравці підтримують рівність і свободу від дискримінації.

Використані джерела:
  1. Громадянська відповідальність: 80 вправ для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення різних шкільних предметів. 5-9 клас.  Посібник для вчителя / Рафальська М., Боярчук О., Герасим Н. та ін. – Київ, 2017. – 136 с., с. 118-124.
  1. Компасито. Пособие по обучению детей правам человека, с. 100–105.
  1. Викладання фізичної культури у 2018/2019 навчальному році. Інтернет-ресурс: 

      https://base.kristti.com.ua/?p=7240

Ключові слова: відповідальність, командна взаємодія, повага, рівність

 Застосування вправи допоможе розвивати в учнів усвідомлення значення взаємодії гравців для досягнення успіху команди; поціновування рівності, поваги до кожного.

logo 2 en

© 2024 Центр освітніх ініціатив