Вхід

E-mail *
Пароль *
Пам'ятати мене

Історії успіху

Між учасниками освітнього процесу дуже важливо вибудувати правильні взаємовідносини. Проєкт підштовхнув шкільну спільноту Каховської ЗОШ №2 до усвідомлення проблеми та побудови стосунків на засадах демократії, відкритості і взаємоповаги....

Коли у школі не відбувається змін, а творчий та лідерський потенціал учнів не реалізовується, дітям стає нудно вчитися. Коли ще й вчителі та адміністрація переконані, що «знають краще» і не хочуть слухати жодних пропозицій, це ускладнює ситуацію...

Під час проєкту учителі, учні та батьки Олексіївського навчально-виховного комплексу (Більмацький район Запорізької області) змогли поміняти своє ставлення один до одного, змінити формат спілкування та взаємодії. А ще вони на власному досвіді...

Навіть для учнів приватної гімназії справжнє самоврядування є необхідним: виявляється, громадянська активність не лише захоплює, але й дозволяє повірити у власні сили та вирішувати проблеми… на рівні міста.

У Мереф’янському медичному ліцеї (Харківщина) існувала проблема конфліктів між різними об’єктами шкільного середовища: учителями, адміністрацією, учнями – вони не слухали один одного, не вміли і не поспішали домовлятись.

Батьки у системі діти-батьки-вчителі є дуже важливим елементом, який безпосередньо впливає на якість шкільного середовища. Якщо батьки не цікавляться формуванням шкільного простору, не дають школі новий поштовх для змін, розвиток навчального закладу зупиняється.

У кожній школі час від часу трапляються якісь конфлікти. Вирішити їх ефективно, та ще й із виховною метою є вкрай важливо. У Ладанській гімназії (Чернігівська обл.) навчилися це робити за допомогою медіації та новоствореної Гімназійної служби порозумінь.

Щоб зробити шкільне життя більш демократичним, не вимагається якихось спеціальних умов. Потрібно лише бажання спільноти та готовність до змін. Історія Авдіївської ЗОШ № 6 – саме про це.

До змін Солонянській школі №1 (Дніпропетровська область) підштовхнули зовнішні обставини: це і утворення об’єднаної територіальної громади, і капітальний ремонт приміщення.

Не лише виконувати настанови дорослих, але й самим визначати правила, і навіть брати участь в управлінні школою. Але як це зробити, якщо у навчальному закладі немає навіть органу учнівського самоврядування?

logo 2 en

© 2023 Центр освітніх ініціатив