Героїні та герої
- П.І.Б. автора: Крат Наталія
- E-mail автора: y140574@gmail.com
- Застосування вправи: На уроці
- Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Сарненський районний ліцей "Лідер"
- Предмет: українська література
- Тема уроку/години спілкування: Підсумковий урок. Давня література. Творчість І. Котляревського, Г. Квітки-Основ΄яненка
- Клас: 9
- Мета вправи/заняття: - розвинути навички критичного мислення; - сприяти цікавості, відкритості; - показати, чому існують різні точки зору на вчинки і поведінку героїв
- Форма/метод роботи: індивідуальна робота, групова робота, робота у парах
- Ключова складова громадянської компетентності: Відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей
- Додаткова/і складова/і компетентності: Впевненість у собі, Мовні, комунікативні вміння та багатомовність, Уміння співпрацювати, Знання та критичне розуміння світу
- Очікувані результати:
- учень працює в парі, групі
- вільно висловлює свою позицію, аргументує її, аналізує ситуацію
- Навчальні результати з програми навчання:
- учень характеризує образи творів, робить порівняльну характеристику, коментує проблематику
- Тривалість вправи: 25 хв
- Інструкція для проведення вправ:
- Дати учням можливість пригадати, з якими персонажами вони знайомилися протягом навчального семестру, які запам’яталися найбільше і чому
- На розданих аркушах (поділених на дві частини) написати імена героїв та героїнь, додавши коротку характеристику про те, що вони зробили , яка їх роль для країни
- Записати ключові слова цих характеристик
- Об’єднатися в пари, групи і обговорити вибір кожного стосовно героїв і героїнь
- Дійти до згоди щодо 4-х найдостовірніших
- Групам представити і озвучити результати напрацювань
- Підсумок за результатами проведення вправи:
Створення асоціативного грона «Герої», «Героїні»
- Використані джерела:
Посібник з освіти в галузі прав людини за участі молоді «Компас»
Оригінальна вправа «Герої та героїні», друкована версія с. 115–117