- Вправа дасть змогу:
- розвивати розуміння суспільного життя, права і обов'язків;
- відпрацювати навички, щоб відкрито обговорювати, працювати в команді і мати бачення;
- сприяти цікавості та переконанню, що майбутнє знаходиться в руках кожної молодої людини, і що вони роблять щодо цих питань;
Наше майбутнє
- П.І.Б. автора: Гайченко Наталя
- П.І.Б. інших авторів: Слободян Ольга
- E-mail автора: nataly384@gmail.com
- Застосування вправи: На уроці
- Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Миколаївська загальноосвітня школа № 29
- Предмет: географія
- Тема уроку/години спілкування: Гідросфера - водна оболонка планети
- Клас: 6
- Форма/метод роботи: групова робота
- Ключова складова громадянської компетентності: Відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей
- Додаткова/і складова/і компетентності: Повага
- Очікувані результати:
Учні проявляють громадянську свідомість, розуміють важливість долучатися до вирішенн проблем використання водник ресурсів
- Навчальні результати з програми навчання:
співпрацює з іншими людьми заради спільних інтересів;
докладає зусиль, щоб бути поінформованим;
показує що він(вона) бере відповідальність за свої вчинки.
- Тривалість вправи: 45 хвилин
- Інструкція для проведення вправ:
- Поділити клас на три групи.
- Роздати кожній групі карту-схему “Дефіцит води за країнами”(https://uk.wikipedia.org/wiki/Дефіцит_водних_ресурсів).
- Роздайте кожній групі контурну карту світу, політичну карту світу.
- Перша група замальовує на карті регіони де достатньо водних ресурсів, друга - не вистачає, третя - більш-менш забезпечені.
- Презентація карт групами.
- Групи працюють з роздатковим матеріалом (перша - причини нестачі води, друга - наслідки, третя -роль водних ресурсів)
- Введіть поняття “зміна з часом”. Попросіть учасників уявити себе і навколишнє середовище через 30 років.
- Скажіть групі, що можливість — це зараз! Це момент для них, щоб ризикнути, щоб почати думати і впливати на майбутнє, в якому вони можуть мешкати.
- Роздати аркуші паперу. Ділять навпіл. Позитивне майбутнє і і негативне майбутнє ( ідеї учнів у вигляді піктограм)
- презентація ідей.
- Використані джерела:
посібник "компас", рамка КДК
- Ключові слова: громадянська свідомість, водні ресурси
- Коментарі:
Намір з яким використовується форма множини покликаний підкреслити, що майбутнє не є визначеним, а це те, що ми робимо. Таким чином, існує безліч можливих варіантів майбутнього і завданням для молодих людей є побудувати майбутнє, яке відображає їхні ідеали і прагнення