Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

Наше майбутнє

П.І.Б. автора: Гайченко Наталя
П.І.Б. інших авторів: Слободян Ольга
E-mail автора: nataly384@gmail.com
Застосування вправи: На уроці
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Миколаївська загальноосвітня школа № 29
Предмет: географія
Тема уроку/години спілкування: Гідросфера - водна оболонка планети
Клас: 6
Форма/метод роботи: групова робота
Ключова складова громадянської компетентності: Відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей
Додаткова/і складова/і компетентності: Повага
Очікувані результати:

Учні проявляють громадянську свідомість, розуміють важливість долучатися до вирішенн проблем використання водник ресурсів

Навчальні результати з програми навчання:

співпрацює з іншими людьми заради спільних інтересів;

докладає зусиль, щоб бути поінформованим;

показує що він(вона) бере відповідальність за свої вчинки.

Тривалість вправи: 45 хвилин
Інструкція для проведення вправ:
  1. Поділити клас на  три групи.
  2. Роздати кожній групі карту-схему “Дефіцит води за країнами”(https://uk.wikipedia.org/wiki/Дефіцит_водних_ресурсів).
  3. Роздайте кожній групі контурну карту світу, політичну карту світу.
  4. Перша група замальовує на карті регіони де достатньо водних ресурсів, друга - не вистачає, третя - більш-менш забезпечені.
  5. Презентація карт групами.
  6. Групи працюють з роздатковим матеріалом (перша -  причини нестачі води, друга - наслідки, третя -роль водних ресурсів)
  7. Введіть поняття “зміна з часом”. Попросіть учасників уявити себе і навколишнє середовище через 30 років.
  8. Скажіть групі, що можливість — це зараз! Це момент для них, щоб ризикнути, щоб почати думати  і впливати на майбутнє, в якому вони можуть мешкати.
  9. Роздати аркуші паперу. Ділять навпіл. Позитивне майбутнє і і негативне майбутнє ( ідеї учнів у вигляді піктограм)
  10. презентація ідей.
Використані джерела:

посібник "компас", рамка КДК

Ключові слова: громадянська свідомість, водні ресурси
Коментарі:

Намір з яким використовується форма множини покликаний підкреслити, що майбутнє не є визначеним, а це те, що ми робимо. Таким чином, існує безліч можливих варіантів майбутнього і завданням для молодих людей є побудувати майбутнє, яке відображає їхні ідеали і прагнення

  • Вправа дасть змогу:
  • розвивати розуміння суспільного життя, права і обов'язків;
  • відпрацювати навички, щоб відкрито обговорювати, працювати в команді і мати бачення;
  • сприяти цікавості та переконанню, що майбутнє знаходиться в руках кожної молодої людини, і що вони роблять щодо цих питань;

logo 2 en

© 2024 Центр освітніх ініціатив