Вправу можна використовувати на уроці алгебри у 9 класі при вивченні теми "Лінійні нерівності".
«Нерівності у житті людини».
- П.І.Б. автора: Лега Олена
- П.І.Б. інших авторів: Невєрова Юлія, Герасименко Олена
- E-mail автора: lena.lega.07@gmail.com
- Застосування вправи: На уроці
- Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Миргородський НВК (днз-знз) "Гелікон"
- Предмет: математика
- Тема уроку/години спілкування: Лінійні нерівності
- Клас: 9
- Форма/метод роботи: групова робота
- Ключова складова громадянської компетентності: Повага до людської гідності та прав людини
- Додаткова/і складова/і компетентності: Відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей, Прийняття невизначеності та неоднозначності, Аналітичне та критичне мислення, Мовні, комунікативні вміння та багатомовність
- Очікувані результати:
знає, що права людини завжди слід поважати та захищати;
поважає людей з різними цінностями, звичаями та типами поведінки;
уміє знаходити спільну мову з іншими людьми, які мають різні погляди, можливості;
усвідомлює необхідність не залишатися осторонь, коли порушують права та гідність інших.
- Навчальні результати з програми навчання:
не кожна нерівність зі змінною може стати правильною числовою рівністю
- Тривалість вправи: 15 хвилин
- Інструкція для проведення вправ:
- Запропонувати кожній групі навести приклади нерівностей, які ви зустрічали у своєму житті.
- Обговорення.
- Підсумок за результатами проведення вправи:
- ми не можемо змінити світ, зробивши його рівним у можливостях для всіх, але ми можемо бути справедливими по відношенню один до одного.
- Використані джерела:
Авторська вправа
- Ключові слова: повага до людської гідності та прав людини, відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей, прийняття невизначеності та неоднозначності, громадянська свідомість, алгебра 9 клас, лінійні нерівності, нерівності у житті людини.