Що якщо...
- П.І.Б. автора: Кравець Віта
- E-mail автора: vitta@3g.ua
- Застосування вправи: На уроці
- Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: ліцей "Оріяна"
- Предмет: біологія
- Тема уроку/години спілкування: Спадкові захворювання людини
- Клас: 9
- Мета вправи/заняття: РозвиватиФормувати комунікативні здібності учнів; Розвивати відповідальність учнів за власне здоровя і організм; Виховувати толерантне ставлення до людей із різноманітними порушеннями;
- Форма/метод роботи: групова робота
- Ключова складова громадянської компетентності: Повага до людської гідності та прав людини
- Додаткова/і складова/і компетентності: Повага до людської гідності та прав людини, Повага, Громадянська свідомість, Відповідальність, Аналітичне та критичне мислення, Вміння слухати та спостерігати, Уміння співпрацювати
- Очікувані результати:
Очікувані результати
- учень уважно прислухається до різних думок;
- працюючи у групі , виконує свою частку групової роботи;
- висловлює думку,щодо відповідальністі людини за власне здоров'я;
- розуміє причини та наслідки мутацій;
розрізняє різні типи мутацій людини
- Тривалість вправи: 35 хвилин
- Інструкція для проведення вправ:
Інструкція для проведення вправ
- Об’єднайте учнів та учениць у малі групи по 5–6 осіб.
- Команди методом жеребкування отримують картку з ситуацією «Що, якщо…».
- Дайте кожній групі копію каскаду наслідків на аркуші формату А3 і маркери. Попросіть їх працювати разом, однією командою, щоб
заповнити аркуш.
- Кожна група зачитує свою ситуацію на загал та презентує каскад наслідків.
- Обговорення.
- Додаткові матеріали: Завантажити файл...
- Використані джерела:
Використані матеріали: Посібник з освіти дітей правам людини «Компасіто» (http://www.eycb.coe.int/compasito/ru/chapter_4/4_36.asp
Медична генетика
- Ключові слова: людина, спадковість, мутації