Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

“Світове кафе”

П.І.Б. автора: Меркулова Світлана Сергіївна
П.І.Б. інших авторів: Сінченко Тетяна
E-mail автора: merkulova1005@gmail.com
Застосування вправи: На уроці
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Ірпінська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням економіки та права №2
Предмет: іноземна мова
Тема уроку/години спілкування: Урок - узагальнення: “ Environmental protection” ( Conditional sentences, Modal verbs, Passive voice)
Клас: 9
Форма/метод роботи: індивідуальна робота, групова робота, дослідницькі методи навчання
Ключова складова громадянської компетентності: Повага до людської гідності та прав людини
Очікувані результати:

Учні розвивають комуникативні навички, ораторське мистецтво, критичне мислення, громадянську свідомість, відповідальність, впевненість у собі, навички автономного навчання, гнучкість та вміння адаптуватися, навички співпраці,  готовність брати зобов’язання та нести відповідальність, що притаманні активному громадянству, на місцевому, національному чи глобальному рівнях.

Навчальні результати з програми навчання:

Учні узагальнюють знання з теми " Охорона навколишнього середовища", закріплюють граматичні навички вживання Passive Voice, Conditional, Modal verbs, відпрацьовують програмову лексику з теми " Environmental protection"

Тривалість вправи: 60 хвилин
Інструкція для проведення вправ:
  1.  Заздалегідь проконсультувати господарів кафе, підготувати шаблони плакатів
  2. Ознайомити учнів з загальною проблемою, яка буде вирішуватися під час роботи кафе
  3. Ознайомити учнів з обов’язками господарів та гостей
  4. Обрати господарів кафе
  5. Об‘єднати учнів у  3 групи по 4 чоловіки
  6. Ознайомити господарів з правилами кафе
  7. Сформувати 3 групи довкола попередньо підготовлених столів. Дані столи – «кафе» із своєю тематикою
  8. Кожна група складається з гостей та господарів
  9. Кожні  10 хв гості пересідають за інші столи. Це відбуватиметься у  3 раунди
  10. Зміна столів відбувається за командою ведучого
  11. Після останнього раунду кожен з гостей вже повинен відвідати столи усіх господарів
  • Питання для обговорення* (рефлексія)

Whether only governments are in charge of improving our ecology?

How can we solve ecological problems?

What can exactly YOU do ?

Підсумок за результатами проведення вправи:

За результатами обговорення Господар «кафе» разом із обраною командую готує розгорнуту відповідь на заявлене питання

Господар «кафе» разом із командою презентує результати роботи у виді плакату

Використані джерела:
  • Підручники з іноземної мови
  • Інтернет ресурси (відео блоги, матеріали організацій з захисту екології)
  • Посібник Ради Європи " Навчання суперечливих питань"
Коментарі:

Можлива інтеграція уроку з географією та біологією 

  1.  Заздалегідь проконсультувати господарів кафе, підготувати шаблони плакатів
  2. Ознайомити учнів з загальною проблемою, яка буде вирішуватися під час роботи кафе
  3. Ознайомити учнів з обов’язками господарів та гостей
  4. Обрати господарів кафе
  5. Об‘єднати учнів у  3 групи по 4 чоловіки
  6. Ознайомити господарів з правилами кафе
  7. Ми формуємо 3 групи довкола попередньо підготовлених столів. Дані столи – «кафе» із своєю тематикою
  8. Кожна група складається з гостей та господарів
  9. Кожні  10 хв гості пересідають за інші столи. Це відбуватиметься у  3 раунди
  10. Зміна столів відбувається за командою ведучого
  11. Після останнього раунду кожен з гостей вже повинен відвідати столи усіх господарів
  • Питання для обговорення* (рефлексія)

Whether only governments are in charge of improving our ecology?

How can we solve ecological problems?

What can exactly YOU do ?

  • Підсумок за результатами проведення вправи*

За результатами обговорення Господар «кафе» разом із обраною командую готує розгорнуту відповідь на заявлене питання

Господар «кафе» разом із командою презентує результати роботи у виді плакату

  1. Поради господарю кафе :
  • Я слідкуватиму за часом та скажу Вам, коли змінювати групу.
  • Використовуйте листи паперу та олівці, занотовуйте та візуалізуйте Ваші ідеї, думки та результати обговорення.
  • Сприяйте розвитку свого мислення!
  • Слухайте, щоб краще зрозуміти!
  • Поєднуйте ваші ідеї!
  • Слухайте один одного для кращого розуміння суті питань!
  1. Питання для обговорення у кафе

Спільна проблема :  The improvement of ecological situation

Кафе 1.

Existing environmental problems in our town, country and world

 ( explain the current environmental situation  using the Passive voice)

Кафе 2.

How can local authorities and states improve ecological situation

(Try to use modal verbs)

Кафе 3.

If I were a mayor of my town……… (Write your recommendations using Conditional sentences)

logo 2 en

© 2024 Центр освітніх ініціатив