with the support of the Erasmus+ Programme of the European Union

Вхід

E-mail *
Пароль *
Пам'ятати мене

Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

“Світове кафе”

П.І.Б. автора: Меркулова Світлана Сергіївна
П.І.Б. інших авторів: Сінченко Тетяна
E-mail автора: merkulova1005@gmail.com
Застосування вправи: На уроці
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Ірпінська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням економіки та права №2
Предмет: іноземна мова
Тема уроку/години спілкування: Урок - узагальнення: “ Environmental protection” ( Conditional sentences, Modal verbs, Passive voice)
Клас: 9
Форма/метод роботи: індивідуальна робота, групова робота, дослідницькі методи навчання
Ключова складова громадянської компетентності: Повага до людської гідності та прав людини
Очікувані результати:

Учні розвивають комуникативні навички, ораторське мистецтво, критичне мислення, громадянську свідомість, відповідальність, впевненість у собі, навички автономного навчання, гнучкість та вміння адаптуватися, навички співпраці,  готовність брати зобов’язання та нести відповідальність, що притаманні активному громадянству, на місцевому, національному чи глобальному рівнях.

Навчальні результати з програми навчання:

Учні узагальнюють знання з теми " Охорона навколишнього середовища", закріплюють граматичні навички вживання Passive Voice, Conditional, Modal verbs, відпрацьовують програмову лексику з теми " Environmental protection"

Тривалість вправи: 60 хвилин
Інструкція для проведення вправ:
  1.  Заздалегідь проконсультувати господарів кафе, підготувати шаблони плакатів
  2. Ознайомити учнів з загальною проблемою, яка буде вирішуватися під час роботи кафе
  3. Ознайомити учнів з обов’язками господарів та гостей
  4. Обрати господарів кафе
  5. Об‘єднати учнів у  3 групи по 4 чоловіки
  6. Ознайомити господарів з правилами кафе
  7. Сформувати 3 групи довкола попередньо підготовлених столів. Дані столи – «кафе» із своєю тематикою
  8. Кожна група складається з гостей та господарів
  9. Кожні  10 хв гості пересідають за інші столи. Це відбуватиметься у  3 раунди
  10. Зміна столів відбувається за командою ведучого
  11. Після останнього раунду кожен з гостей вже повинен відвідати столи усіх господарів
  • Питання для обговорення* (рефлексія)

Whether only governments are in charge of improving our ecology?

How can we solve ecological problems?

What can exactly YOU do ?

Підсумок за результатами проведення вправи:

За результатами обговорення Господар «кафе» разом із обраною командую готує розгорнуту відповідь на заявлене питання

Господар «кафе» разом із командою презентує результати роботи у виді плакату

Використані джерела:
  • Підручники з іноземної мови
  • Інтернет ресурси (відео блоги, матеріали організацій з захисту екології)
  • Посібник Ради Європи " Навчання суперечливих питань"
Коментарі:

Можлива інтеграція уроку з географією та біологією 

  1.  Заздалегідь проконсультувати господарів кафе, підготувати шаблони плакатів
  2. Ознайомити учнів з загальною проблемою, яка буде вирішуватися під час роботи кафе
  3. Ознайомити учнів з обов’язками господарів та гостей
  4. Обрати господарів кафе
  5. Об‘єднати учнів у  3 групи по 4 чоловіки
  6. Ознайомити господарів з правилами кафе
  7. Ми формуємо 3 групи довкола попередньо підготовлених столів. Дані столи – «кафе» із своєю тематикою
  8. Кожна група складається з гостей та господарів
  9. Кожні  10 хв гості пересідають за інші столи. Це відбуватиметься у  3 раунди
  10. Зміна столів відбувається за командою ведучого
  11. Після останнього раунду кожен з гостей вже повинен відвідати столи усіх господарів
  • Питання для обговорення* (рефлексія)

Whether only governments are in charge of improving our ecology?

How can we solve ecological problems?

What can exactly YOU do ?

  • Підсумок за результатами проведення вправи*

За результатами обговорення Господар «кафе» разом із обраною командую готує розгорнуту відповідь на заявлене питання

Господар «кафе» разом із командою презентує результати роботи у виді плакату

  1. Поради господарю кафе :
  • Я слідкуватиму за часом та скажу Вам, коли змінювати групу.
  • Використовуйте листи паперу та олівці, занотовуйте та візуалізуйте Ваші ідеї, думки та результати обговорення.
  • Сприяйте розвитку свого мислення!
  • Слухайте, щоб краще зрозуміти!
  • Поєднуйте ваші ідеї!
  • Слухайте один одного для кращого розуміння суті питань!
  1. Питання для обговорення у кафе

Спільна проблема :  The improvement of ecological situation

Кафе 1.

Existing environmental problems in our town, country and world

 ( explain the current environmental situation  using the Passive voice)

Кафе 2.

How can local authorities and states improve ecological situation

(Try to use modal verbs)

Кафе 3.

If I were a mayor of my town……… (Write your recommendations using Conditional sentences)

Проєкт «Підвищення компетентностей демократичного громадянства через формальну, неформальну та інформальну освіту» реалізовано БО «Центр освітніх ініціатив» (Львів, Україна),  фундацією «Civis Polonus» (Варшава, Польща) та Центр вільного часу (Кошице, Словаччина) за фінансування Програми Еразмус+ Європейського Союзу.


RCM logoCP logologo 2 en

© 2018-2020 Центр освітніх ініціатив