with the support of the Erasmus+ Programme of the European Union

Вхід

E-mail *
Пароль *
Пам'ятати мене

Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

“ У чужій шкірі” ( модифікація з елементами дебатів)“Дитячий майданчик чи заправна станція”

П.І.Б. автора: Меркулова Світлана
E-mail автора: merkulova1005@gmail.com
Застосування вправи: На уроці, Поза уроком, Поза школою
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Ірпінська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням економіки та права №2
Предмет: українська мова
Тема уроку/години спілкування: Альтернативна вартість. рольова гра з елементами дебатів “Дитячий майданчик чи заправна станція”
Клас: 9
Форма/метод роботи: групова робота, робота у парах, ігрові методи навчання
Ключова складова громадянської компетентності: Повага до людської гідності та прав людини
Додаткова/і складова/і компетентності: Повага до людської гідності та прав людини, Відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей, Повага, Громадянська свідомість, Впевненість у собі, Прийняття невизначеності та неоднозначності, Уміння самостійно вчитися, Аналітичне та критичне мислення, Вміння слухати та спостерігати, Мовні, комунікативні вміння та багатомовність
Очікувані результати:

розвиток громадянської свідомості, вміння співпрацювати з іншими задля досягнення спільної мети, усвідомлення відповідальності за власні вчинки

Навчальні результати з програми навчання:

Опанування поняття "альтернативна вартість"

Тривалість вправи: 50 хвилин
Інструкція для проведення вправ:
  1. Ознайомити учнів з структурою аргументу (3 хв)
  2. Розповісти учням про ситуацію, що склалася в місті N.( 2 хв)
  3. Створити 5 груп та розподілити ролі  : Бізнесмен, Батьки, Директор магазину, Громадська організація “ Зелене світло”, Депутати ( 1 хв)
  4. Надати час для обговорення та прийняття рішення (10) хв
  5. Аргументація рішення кожної групи (15 хв) ( можна додати по 1 хв на групу для уточнюючих запитань)
  6. Прийняття загального рішення та аргументація ( 5 хв)

 

  • Питання для обговорення* (рефлексія) (10 хв)

Чому важко було зробити вибір?

Які чинники впливали на прийняття вами рішення?

Чи всі члени команди поділяли загальну думку? Якщо ні, яким чином дійшли згоди?

Де у житті ми зустрічаємося  з поняттям альтернативної вартості ? Що треба брати до уваги під час прийняття рішення?

Використані джерела:

Підручник Ради Європи “Навчання суперечливих питань”

Посібник Джуніор Ечівмент Україна

Ключові слова: відповідальність, критичне мислення, повага прав інших, здатність працювати у команді
Коментарі:
  1. Структура аргументу, з яким виступає група:
  1. Наша група вважає, що краще будувати………тому що
  2. По-перше….., по-друге, по-третє……
  3. Отже краще побудувати……..

Надати можливість  учням допомогти побачити питання з різних поглядів

Зрозуміти суть поняття альтернативна вартість

Розвивати громадянську свідомість, відповідальність за власний вибір, аналітичне та критичне мислення, здатність працювати у команді та вирішувати конфлікти

Проєкт «Підвищення компетентностей демократичного громадянства через формальну, неформальну та інформальну освіту» реалізовано БО «Центр освітніх ініціатив» (Львів, Україна),  фундацією «Civis Polonus» (Варшава, Польща) та Центр вільного часу (Кошице, Словаччина) за фінансування Програми Еразмус+ Європейського Союзу.


RCM logoCP logologo 2 en

© 2018-2020 Центр освітніх ініціатив