Можемо застосувати в межах теми Я, моя сім'я, друзі. Стосунки між батьками та дітьми.
У чужій шкурі
- П.І.Б. автора: Ярмоленко Наталія
- П.І.Б. інших авторів: Топчін Ірина
- E-mail автора: yarmolyatko@gmail.com
- Застосування вправи: На уроці
- Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Миргородський НВК "Гелікон"
- Предмет: іноземна мова
- Тема уроку/години спілкування: Generation gap
- Клас: 9
- Форма/метод роботи: групова робота, ігрові методи навчання
- Ключова складова громадянської компетентності: Повага до людської гідності та прав людини
- Додаткова/і складова/і компетентності: Повага до людської гідності та прав людини, Відповідальність, Мовні, комунікативні вміння та багатомовність, Уміння вирішувати конфлікти
- Очікувані результати:
уміння аргументувати та відстоювати свою думку, усвідомлення готовності брати на себе відповідальність, здатністьвикористовувати навички переговорів для вирішення конфлікту, здатність переконувати тадомовлятись з іншими людьми
- Навчальні результати з програми навчання:
Розвиваємо комунікативні навички, використовуючи граматичні структури Conditional sentences, Modal verbs
- Тривалість вправи: 30-40хвилин
- Інструкція для проведення вправ:
1. Розставтестільці по колу та розмістіть поруч з ними "відбиток ноги"
2. Поставте запитання: Чи вважаєте ви, щобатьки повинні впливати на вибірдитини? та попросіть учнівнаписати їхню відповідь на картці- не біл.ше 2-3 речень
3. Зберіть усі картки, перемішайте їх та покладіть перевернутими на підлогу в центрі кімнати, додавши при цьому картки з відповідями, які ви підготували раніше.
4. Кожен учасник вибирає картку, озвучуючи її та займає позицію, відповідно до шкали "Так-ні"
5. Кожна група обговорює свою позицію та наводить аргументи на її підтримку.
Питання для обговореня:
1.Чи співпала ваша особиста думка з тією, що виозвучували?
2. Чи вплинуло обговорення відповідей в групі з вашою власною думкою?
3. Як ви себе відчували, презентуючи чужу думку?
- Підсумок за результатами проведення вправи:
Надати можливість учням, які презентували не свою думку, зайняти власну позицію та аргументувати свій вибір.
- Використані джерела:
Teaching controversial issues
- Ключові слова: Повага, відповідальність, права людини, вирішення конфліктів, стосунки в сім'ї