Вхід

E-mail *
Пароль *
Пам'ятати мене

Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

Важливіше для кого?

П.І.Б. автора: Білан Вікторія Вікторівна
E-mail автора: bilanvv@i.ua
Застосування вправи: На уроці
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: КЗО НВК "ЗОШ І-ІІ ступенів №1 - Покровська гімназія".
Предмет: фізика
Тема уроку/години спілкування: Повторення вивченого матеріалу.
Клас: 9
Форма/метод роботи: групова робота
Ключова складова громадянської компетентності: Повага до людської гідності та прав людини
Додаткова/і складова/і компетентності: Повага, Відповідальність, Впевненість у собі, Вміння слухати та спостерігати
Очікувані результати:

Учні можуть пояснити чому закони фізики універсальні і взаємозалежні.

Тривалість вправи: 15-20 хвилин
Інструкція для проведення вправ:

Крок 1 Вправу розпочала з "мозгового штурма" щодо фізичних законів, щоб учні згадали всі закони.

Крок 2 Об'єдную дітей в групи по 4 учня і отримують по дві карточки з фізичними законами. Потім кожна група повинна вирішить який закон найбільш важливіший для суспільства і обгрунтувати чому.

Крок 3 Зберіть картички з "менш важливими законами " . Кожну групу з 4 учнів попросіть взять свою карточку і приеднатися до другої групи. Нехай ця група з 8 чоловік повторе Крок 2, вирішить який закон найважливіший.

Крок 4 Коли групи зроблять остаточний вибір, остануться тільки два або чотири найважливіші закони фізики. 

Підсумок за результатами проведення вправи:

Важливим у командній роботі є вміння спілкуватися, домовлятися, учні вміють висловити свою думку і вислухати один одного.

Використані джерела:

"Компасіто"

Вправу "Важливіше для кого?" я адаптовала до свого предмету "фізика" , для учнів 9-го класу під час повторення вивченого матеріалу. Дітям було запропоновано між 12 фізичних законів обрати, на їхню думку, найважливіші. Під час обговорення діти працювали в групах спочатку з 4 осіб, потім з 8 осіб. Врешті учнями було визначено найбільш значині з законів. Ця вправа дала можливість учням проявити себе у командній роботі, навчила дослухатися до думки інших, а також разом, дружно доходити спільного рішення.

logo 2 en

© 2023 Центр освітніх ініціатив