Вправу "Важливіше для кого?" я адаптовала до свого предмету "фізика" , для учнів 9-го класу під час повторення вивченого матеріалу. Дітям було запропоновано між 12 фізичних законів обрати, на їхню думку, найважливіші. Під час обговорення діти працювали в групах спочатку з 4 осіб, потім з 8 осіб. Врешті учнями було визначено найбільш значині з законів. Ця вправа дала можливість учням проявити себе у командній роботі, навчила дослухатися до думки інших, а також разом, дружно доходити спільного рішення.
Важливіше для кого?
- П.І.Б. автора: Білан Вікторія Вікторівна
- E-mail автора: bilanvv@i.ua
- Застосування вправи: На уроці
- Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: КЗО НВК "ЗОШ І-ІІ ступенів №1 - Покровська гімназія".
- Предмет: фізика
- Тема уроку/години спілкування: Повторення вивченого матеріалу.
- Клас: 9
- Форма/метод роботи: групова робота
- Ключова складова громадянської компетентності: Повага до людської гідності та прав людини
- Додаткова/і складова/і компетентності: Повага, Відповідальність, Впевненість у собі, Вміння слухати та спостерігати
- Очікувані результати:
Учні можуть пояснити чому закони фізики універсальні і взаємозалежні.
- Тривалість вправи: 15-20 хвилин
- Інструкція для проведення вправ:
Крок 1 Вправу розпочала з "мозгового штурма" щодо фізичних законів, щоб учні згадали всі закони.
Крок 2 Об'єдную дітей в групи по 4 учня і отримують по дві карточки з фізичними законами. Потім кожна група повинна вирішить який закон найбільш важливіший для суспільства і обгрунтувати чому.
Крок 3 Зберіть картички з "менш важливими законами " . Кожну групу з 4 учнів попросіть взять свою карточку і приеднатися до другої групи. Нехай ця група з 8 чоловік повторе Крок 2, вирішить який закон найважливіший.
Крок 4 Коли групи зроблять остаточний вибір, остануться тільки два або чотири найважливіші закони фізики.
- Підсумок за результатами проведення вправи:
Важливим у командній роботі є вміння спілкуватися, домовлятися, учні вміють висловити свою думку і вислухати один одного.
- Використані джерела:
"Компасіто"