Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

«Всесвітній літній табір»

П.І.Б. автора: Світлана Королюк
E-mail автора: koroliuk77@gmail.com
Застосування вправи: На уроці, Поза уроком, Поза школою
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського
Предмет: фізкультура
Тема уроку/години спілкування: Волейбол. Взаємодія гравців.
Клас: 7
Мета вправи/заняття: Розвивати повагу до особистості, рівність і свободу від дискримінації.
Форма/метод роботи: групова робота, ігрові методи навчання
Ключова складова громадянської компетентності: Відповідальність
Додаткова/і складова/і компетентності: Повага до людської гідності та прав людини, Визнання цінності культурного різноманіття, Визнання цінності демократії, Відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей, Повага, Прийняття невизначеності та неоднозначності, Емпатія
Очікувані результати:

їрозуміє значення взаємодії гравців для досягнення успіху команди;

• цінує рівність;

• поважає думку інших, бере на себе відповідальність за ухвалене рішення;

• усвідомлює значення власного вибору

Навчальні результати з програми навчання:

бере участь у навчальній грі волейбол.

Взаємодія гравців передньої та задньої ліній.

Тривалість вправи: 15 хв.
Інструкція для проведення вправ:

Вчитель пояснює, що діти потрапили у Всесвітній літній табір і мають можливість обрати собі трьох дітей, зякими будуть жити в одному наметі (діти самостійно виписують зі списку).Учасники об’єднуються у групи по чотири особи. Їм потрібно розмістити дітей у чотири намети по чотири особи (у т. ч. тих, кого вони виписали зі списку), прийнявши групове рішення. Вчитель стежить, аби виконанням вправи не підсилити стереотипи у дітей. Також варто адаптувати запропонований список дітей, щоб не було жодної схожості дітей зі списку з дітьми, які грають у цю гру.

Підсумок за результатами проведення вправи:

Обговорення:

На що ви спиралися, обираючи сусідів по намету? Які емоції вас переповнюють, коли вас обирають? А коли не обирають?Наскільки легко робити вибір?Як ухвалювали спільне рішення?Що є важливим для взаємодії в команді?

Підсумок. В командній взаємодії гравці підтримують рівність і свободу від дискримінації.Наступного разу, коли дітям треба буде вибирати партнерів чи команди, вчитель нагадує їм про цю гру.

Використані джерела:

Компасито. Пособие по обучению детей правам человека, с. 76–79.

Ключові слова: команда, командна взаємодія, рівність і свобода від дискримінації, толерантність,

учні працюють в групах, обираючи партнерів для спільного перебування у Всесвітньому літньому таборі.мета вправи: розвивати повагу до особистості, рівність і свободу від дискримінації.

logo 2 en

© 2024 Центр освітніх ініціатив