with the support of the Erasmus+ Programme of the European Union

Вхід

E-mail *
Пароль *
Пам'ятати мене

Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

біологія | 9 клас

Учні працюють у невеликих групах.Використовуючи свої знання вони прогнозують можливі варіанти розвитку подій. які пов"язані із спадковістю людини. Обговорюють відповідальність людини за власне здоров"я та мйбутнє, толерантне ставлення до...

іноземна мова | 7 клас

Warming up: “Щоб людина відчувала себе повноцінною особистістю, необхідно задовольнити певні потреби. Давайте розберемося, які саме, створюючи mind map. (5-7 хв) Перший етап (індивідуальна робота –2-3 хв) Учасники отримують шаблони квітів (8 пелюсток) із...

математика | 5 клас

Вправа спрямована на розуміння людей з інвалідністю, їхніх прав та можливостей. Учні працюють з текстами Конвенції про права осіб з інвалідністю та Закон України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» та...

українська мова | 8 клас

Суть вправи: вчитель просить учнів розглянути впитання , зайняти позицію «Твердо погоджуюсь», « Скоріше погоджуюсь», «Не погоджуюсь», «Абсолютно не погоджуюсь» ,переміститись до визначеного місця в класі та обгунтувати свій вибір.

фізика | 9 клас

Під час виконання вправи учні спробують побути на місці людини з вадами зору та відчути їхні емоції, відчуття та потреби у процесі виконнаня певних завдань. Учні розмірковуватимуть над власною відповідальністю та відпвідальністю громади щодо...

природознавство | 5 клас

У вправі учні досліджують кількість води, яку використовують члени родини вдома за добу, місяць, рік, ознайомлюються з факти про темпи зменшення кількості води на планеті та міркують про власні дії щодо ощадливого використання води у побуті.

українська мова | 5 клас

У вправі учні розігрують розмову, в якій йдеться про різний досвід участі громадян/громадянок в житті громади. Вправа спрямована на розуміння переваг участі людей в роботі уряду, ухвалення рішень суспільно-політичного значення.

фізика | 9 клас

Вправу "Важливіше для кого?" я адаптовала до свого предмету "фізика" , для учнів 9-го класу під час повторення вивченого матеріалу. Дітям було запропоновано між 12 фізичних законів обрати, на їхню думку, найважливіші. Під час обговорення діти...

зарубіжна література | 6 клас

Учасники беруть участь у грі-симуляції про традиції, звичаї та устрій життя різних «громад».

фізика | 9 клас

Вправу "Важливіше для кого?" я адаптовала до свого предмету "фізика" , для учнів 9-го класу під час повторення вивченого матеріалу. Дітям було запропоновано між 12 фізичних законів обрати, на їхню думку, найважливіші. Під час обговорення діти...

зарубіжна література | 5 клас

Учні міркують над цінностями: соціальний успіх, кохання, слухняність, безпека, мир, порядок, людська гідність, гарне ставлення до себе, рівність, повага інших, чесність, родина, солідарність, відповідальність, справедливість, толерантність,...

фізика | 8 клас

Життєдіяльність сучасної людини на кожному кроці потребує споживання енергії. Зазвичай людству енергії не вистачає, тому протягом свого існування воно накопичує знання щодо її економії. А це є особливо актуальним у наші дні. Отже, навчання...

українська мова | 8 клас

Учасники обговорють всі можливі форми участі молоді, зокрема акцентують увагу на тих, що переважають у їхній громаді чи організації.

Проєкт «Підвищення компетентностей демократичного громадянства через формальну, неформальну та інформальну освіту» реалізовано БО «Центр освітніх ініціатив» (Львів, Україна),  фундацією «Civis Polonus» (Варшава, Польща) та Центр вільного часу (Кошице, Словаччина) за фінансування Програми Еразмус+ Європейського Союзу.


RCM logoCP logologo 2 en

© 2018-2020 Центр освітніх ініціатив