Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.
Учні працюють у невеликих групах.Використовуючи свої знання вони прогнозують можливі варіанти розвитку подій. які пов"язані із спадковістю людини. Обговорюють відповідальність людини за власне здоров"я та мйбутнє, толерантне ставлення до...
Warming up: “Щоб людина відчувала себе повноцінною особистістю, необхідно задовольнити певні потреби. Давайте розберемося, які саме, створюючи mind map. (5-7 хв)
Перший етап (індивідуальна робота –2-3 хв)
Учасники отримують шаблони квітів (8 пелюсток) із...
Вправа спрямована на розуміння людей з інвалідністю, їхніх прав та можливостей. Учні працюють з текстами Конвенції про права осіб з інвалідністю та Закон України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» та...
Суть вправи: вчитель просить учнів розглянути впитання , зайняти позицію «Твердо погоджуюсь», « Скоріше погоджуюсь», «Не погоджуюсь», «Абсолютно не погоджуюсь» ,переміститись до визначеного місця в класі та обгунтувати свій вибір.
Під час виконання вправи учні спробують побути на місці людини з вадами зору та відчути їхні емоції, відчуття та потреби у процесі виконнаня певних завдань. Учні розмірковуватимуть над власною відповідальністю та відпвідальністю громади щодо...
У вправі учні досліджують кількість води, яку використовують члени родини вдома за добу, місяць, рік, ознайомлюються з факти про темпи зменшення кількості води на планеті та міркують про власні дії щодо ощадливого використання води у побуті.
Форма проведення уроку – «лабораторія дослідження грунтів». Використавши яблуко як уявну модель Землі, учні імітують, що запаси ґрунту у світі не безмежні.
У вправі учні розігрують розмову, в якій йдеться про різний досвід участі громадян/громадянок в житті громади. Вправа спрямована на розуміння переваг участі людей в роботі уряду, ухвалення рішень суспільно-політичного значення.
Вправу "Важливіше для кого?" я адаптовала до свого предмету "фізика" , для учнів 9-го класу під час повторення вивченого матеріалу. Дітям було запропоновано між 12 фізичних законів обрати, на їхню думку, найважливіші. Під час обговорення діти...
Вправу "Важливіше для кого?" я адаптовала до свого предмету "фізика" , для учнів 9-го класу під час повторення вивченого матеріалу. Дітям було запропоновано між 12 фізичних законів обрати, на їхню думку, найважливіші. Під час обговорення діти...
Життєдіяльність сучасної людини на кожному кроці потребує споживання енергії. Зазвичай людству енергії не вистачає, тому протягом свого існування воно накопичує знання щодо її економії. А це є особливо актуальним у наші дні.
Отже, навчання...