Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

«Спорт для всіх»

П.І.Б. автора: Королюк Світлана
E-mail автора: koroliuk77@gmail.com
Застосування вправи: На уроці, Поза уроком, Поза школою
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського
Предмет: фізкультура
Тема уроку/години спілкування: Олімпійські ігри. Параолімпійські ігри.
Клас: 9
Мета вправи/заняття: Розвивати групову взаємодію, сприяти повазі та залученню кожного.
Форма/метод роботи: групова робота, ігрові методи навчання
Ключова складова громадянської компетентності: Відповідальність
Додаткова/і складова/і компетентності: Повага до людської гідності та прав людини, Визнання цінності культурного різноманіття, Визнання цінності демократії, Повага, Громадянська свідомість, Відповідальність, Емпатія, Уміння співпрацювати
Очікувані результати:

знає, що всі люди різні,але рівні;

• поважає думку інших,

• усвідомлює значення занять фізичною культурою та спортом для кожного.

Навчальні результати з програми навчання:

застосовує взаємодію гравців передньої та задньої ліній під час атакувальних та захисних дій;

бере участь у навчальній грі волейбол

Тривалість вправи: 15 хв.
Інструкція для проведення вправ:

Проблемне питання: «Ви колись намагалися грати у баскетбол у візку?»

Вчитель повідомляє, що 25 травня щороку відбувається Всесвітній день змагань. Завдання для учасників полягатиме у винайденні нової гри в традиціях спорту для всіх. Учні об’єднуються у малі групи. Кожна група обирає рольову картку і обирає двох осіб для виконання ролей осіб з інвалідністю у їхній команді. Вчитель пояснює, що кожна група має придумати і продемонструвати гру, в якій кожен бере участь. Кожен учасник у групі бере участь у плануванні й ухваленні рішень, а також демонстрації гри. Важливо, щоб у гру було залучено всіх дітей! Групи по черзі демонструють обрані ігри. В цей час інші команди аплодисментами показують, наскільки ця гра доступна для всіх.

Підсумок за результатами проведення вправи:

Обговорення:

• Наскільки ви задоволені тим, як вирішили завдання?

• Як ухвалювали рішення: чи всі брали участь в обговоренні?

• Учні, які грали роль осіб з інвалідністю, чи важко було грати вашу роль?

• Що потрібно було зробити, щоб це був спорт для всіх?

• Яким чином особи з інвалідністю включені у спорт? Наведіть приклади перемог людей з інвалідністю у спорті.

Підсумок:

Всі люди мають правона повагу та залучення, самореалізацію.Наголосити на тому, як діти співпрацювали під час створення гри.

Використані джерела:

Посібник з освіти в галузі прав людини за участіПосібник з освіти в галузі прав людини за участімолоді «Компас», с. 280–284. (http://www.coe.int/uk/web/compass/sports-for-all)

Ключові слова: толерантність, повага, всі різні, всі рівні, ухвалення рішень, доступність для всіх

вправа спрямована на розвиток групової взаємодії, співпраці кожного з кожним; усвідомлення того, що всі люди мають право на повагу та залучення, самореалізацію.

logo 2 en

© 2024 Центр освітніх ініціатив