with the support of the Erasmus+ Programme of the European Union

Вхід

E-mail *
Пароль *
Пам'ятати мене

Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

українська моваукраїнська літературазарубіжна літератураіноземна моваматематикаісторіяфізикахіміябіологіягеографія природознавствофізкультураоснови здоров'ятрудове навчаннямистецтвоісторія Українивсесвітня історіяінформатикаправознавствоекономікагромадянська освіта

інформатика | 8 клас

Учні ознайомлюються з Загальною декларацією прав людини, опрацьовуючи текстові дані та виконують практичну роботу № 5. "Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків"

фізкультура | 7 клас

Під час вправи учні усвідомлюють важливість вибору, засвоюють процедуру виборів, беруть на себе відповідальність за прийняте рішення.

інформатика | 9 клас

Учні обговорюють свої бажання та потреби, створюють таблицю “Бажання, потреби та права» Google Документі, опрацюовуючи Загальну декларацію прав людини, співставлють їх з правами. Учні створюють бюлетені або листівки на одну з обраних ними потреб і...

математика | 5 клас

Сприяти цікавості та переконанню, що майбутнє знаходиться в руках кожної людини, і що воникожна людина робить щодо цих питань. Підвести до розуміння того, що активна громадянська позиція сприяє збереженню екосистеми, успішні результати...

фізика | 7 клас

вправа спрямована на усвідомлення учнями своєї ролі в житті суспільства, світу; цінності людини; відповідальності за використання досягнень науки, зокрема фізики для безпеки суспільства

зарубіжна література | 7 клас

вправа дозволяє учням відчути себе "творцями майбутнього", і у той самй час усвідомити, що від того, як використовуються наукові досягнення, залежить майбутнє людства, і роль кожного тут є особливо важливою.

українська література | 7 клас

Дана вправа передбачає індивідуальну та групову роботу учнів задля вивченнюя різних сторін особистості, усвідомлення своєї унікальності.

фізкультура | 7 клас

Застосування вправи допоможе розвивати в учнів усвідомлення значення взаємодії гравців для досягнення успіху команди; поціновування рівності, поваги до кожного.

фізика | 9 клас

Вправа спрямована на усвідомлення в учнів відповідальності за використання досягнень фізики для безпеки довкілля та життєдіяльності людини. Учасники будують павутину фізичних відкриттів, обворюють негативні впливи відкриттів та родумують...

історія | 9 клас

Під час вправи учні шляхом активної участі: розробки ідей та голосування аналізують важливість раціонального використання земельних ресурсів; усвідомлюють відповідальність кожного за збереження природних ресурсів.

інформатика | 9 клас

Учні аналізують винаходи, зроблені з урахуванням розвитку інформаційного суспільства, обговорюють вплив на життя людини та суспільства. Зокрема, складають каскад наслідків "Дерево проблеми: телебачення, комп'ютерну техніку, Інтернет",...

історія | 8 клас

під час вправи учні знайомляться з релігійніими переконаннями козаків, діляться власним cтавленням до релігії, спираючись на статтю 18 Загальної декларації прав людини

хімія | 7 клас

Учні складають каскади наслідків, опрацьовуючи ситуації: Що, якщо б зникла прісна вода на Землі? Що, якщо б не охоронялися водні ресурси планети? Що, якщо б воду не очищували на водоочисних станціях? Що, якщо б скидати неочищену воду в річку? Що,...

Проєкт «Підвищення компетентностей демократичного громадянства через формальну, неформальну та інформальну освіту» реалізовано БО «Центр освітніх ініціатив» (Львів, Україна),  фундацією «Civis Polonus» (Варшава, Польща) та Центр вільного часу (Кошице, Словаччина) за фінансування Програми Еразмус+ Європейського Союзу.


RCM logoCP logologo 2 en

© 2018-2020 Центр освітніх ініціатив