Тулбокс для вчителів

Тулбокс - це збірка вправ та матеріалів для формування та оцінки громадянських компетентностей на різних предметах у школі та в рамках позаурочної і позашкільної програми. Всі вправи, викладені у Тулбоксі, розроблені або модифіковані вчителями-практиками, контактна інформація яких міститься у кожному доданому матеріалі. Заохочуємо всіх учителів ділитися своїми розробками з колегами і власноруч додавати матеріали до Тулбоксу, попередньо зареєструвавшись на нашій сторінці.

Фільтр

Увага, ми все бачимо

П.І.Б. автора: Королюк Світлана
E-mail автора: koroliuk77@gmail.com
Застосування вправи: На уроці, Поза уроком, Поза школою
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім.М.В.Остроградського
Предмет: трудове навчання
Тема уроку/години спілкування: Технологія догляду за одягом
Клас: 8
Мета вправи/заняття: Усвідомлення учнями відповідальності за навколишнє середовище; прагнення до дбайливого ставлення до одягу, активна участь у житті громади, у тому числі з екологічних питань.
Форма/метод роботи: групова робота, ігрові методи навчання, дослідницькі методи навчання
Ключова складова громадянської компетентності: Відповідальність
Додаткова/і складова/і компетентності: Повага до людської гідності та прав людини, Громадянська свідомість, Аналітичне та критичне мислення, Уміння співпрацювати
Очікувані результати:

• працює в команді;

• поважає думку інших;

• бере на себе відповідальність за ухвалені рішення;

• усвідомлює важливість догляду за одягом та взуттям;

• критично ставиться до використання одягу та взуття залежно від санітарно-гігієнічних вимог.

Навчальні результати з програми навчання:

Доглядає за одягом, взуттям та дотримується відповідних санітарно-гігієнічних вимог

Усвідомлює важливість догляду за одягом та взуттям.

Критично ставиться до використання одягу та взуття в залежності від санітарно-гігієнічних вимог

Тривалість вправи: 15 хв.
Інструкція для проведення вправ:

Вчитель пояснює групі, що будемо розглядати питання про одяг, який вони купують, та соціальні, економічні і природоохоронні наслідки їхнього вибору. Пропонує учням подивитися на ярлики на їхніх футболках та светрах, щоб дізнатися, де вони були виготовлені та з якого матеріалу. Скільки вони коштують? (запис на дошці з переліком країн та цін). - Як ви вважаєте, гроші є єдиним фактом, що має братися до уваги? Учні отримують інформаційні листки та ознайомлюються з ними.

Обговорення:

• Наскільки важливими, на вашу думку, є соціальні, економічні та природоохоронні витрати? Чи є одне більш важливим за інше?

• Проаналізуйте, яку шкоду пестициди та інші токсини завдають навколишньому середовищу.

• Що ви тепер думаєте про купівлю футболок?

• Що ви можете зробити проти порушень?

• Які ідеї ви хотіли б реалізувати в своїй школі, громаді?

Підсумок за результатами проведення вправи:

Відповідальність кожного за навколишнє середовище; дбайливе ставлення до одягу, прагнення розпочати у своїй місцевості кампанію з метою підвищення обізнаності серед однолітків та привернення уваги громадськості до економного використання ресурсів, впливу токсинів на навколишнє середовище.

Використані джерела:

Вправа "Увага, ми все бачимо!", Посібник з освіти в галузі прав людини за участі молоді «Компас», с. 294–298.

Ключові слова: відповідальність, дбайливе ставлення до одягу, економне використання ресурсів в громаді

Вправа передбачає розвиток в учнів активної участі в житті громади, усвідомлення відповідальності за навколишнє середовище, дбайливе ставлення до одягу

logo 2 en

© 2024 Центр освітніх ініціатив